Sözleriyle Efsanevi Müzisyen Kurd Cobain

 514897-3-4-03e9a

Nirvana grubunun kurucusu Kurt Cobain, henüz 27 yaşındayken intihar ederek ölmüştü.

Müziğiyle olduğu kadar, çalkantılı yaşamı ve sıradışı ölümüyle de hafızalara kazınmış olan Kurt Cobain’i, bir de kendi sözleriyle dinleyelim.

Kendim olduğum için nefret edilmeyi, olmadığım birisi için sevilmeye tercih ederim.

Başka birisi olmayı istemek, olduğun kişiyi boşa harcamaktır.

Kimse bakire olarak ölmez, hayat herkesi bir şekilde beceriyor.

Trajedi için teşekkür ederim, sanatım için ona ihtiyacım var.

Pratik yapmak mükemmelleşmeyi sağlar, ama hiç kimse mükemmel değildir, öyleyse neden pratik yapılıyor?

Hepimizin içinde iyilik vardır ve sanırım insanları öylesine çok seviyorum ki, bu beni kahrediyor.

Gençliğin görevi, bozulmaya meydan okumaktır.

Paronayak olman, takip edilmediğin anlamına gelmez.

Uyuşturucular zaman kaybıdır. Hafızanızı ve kendinize olan saygınızı yok ederler ve kendinize olan saygınızla birlikte her şey gider.

Oturup sıkıcı hayattan şikayet etmek yerine, yapmış olmayı dileyeceğim pek çok şey var.

Sırf insanlarla anlaşabilmek ve arkadaş edinebilmek için, olmadığım birisi gibi davranmaktan yoruldum.

Arkadaşlar, düşmanı tanımaktan başka bir şey değildir.

İnsanlar bana, farklı olduğum için gülüyor; ben de onlara, hepsi aynı oldukları için gülüyorum.

Tecavüz, evrendeki en korkunç suçlardan birisidir ve her birkaç dakikada bir gerçekleşiyor. Tecavüzle mücadele eden gruplar kadınları kendilerini nasıl savunacakları konusunda eğitmeye çalışmalı. Yapılması asıl gerekli olan şey ise, erkeklere tecavüz etmemeyi öğretmek. Kaynağa inin ve oradan başlayın.

Hayatımın en iyi günü olan yarın asla gelmiyor.

Eğer gözlerim ruhumu gösterebilseydi; herkes, beni gülerken gördüğü zaman ağlardı.

Leave a Reply

